Użytkownicy

Utworzono: 2020-01-29
Ostatnia aktualizacja: 2020-03-18
Liczba odwiedzin posta: 240

Dodawanie Użytkowników
  1. Otwórz Ustawienia konta, które znajdują się na czarnym pasku po prawej na liście rozwijanej.
  2. Otwórz Użytkownicy, na liście podręcznej po lewej.
  3. Kliknij Dodaj użytkownika.
  4. Wypełnij pola nazwa użytkownika, email, hasło. Nowy użytkownik będzie mógł zmienić swoje hasło. Hasło musi zawierać co najmniej 10 różnych znaków.
  5. Zaznacz uprawnienia Administrator konta - pełne uprawnienia jeśli użytkownik powinien dodawać, edytować, usuwać dane z konta. Będzie również mógł skasować konto.
  6. Koniecznie Aktywuj użytkownika. W przyszłości będziesz mógł czasowo wyłączyć dostęp do konta użytkownikowi.

Edytuj lub usuń użytkownika
  1. W widoku Użytkownicy kliknij edytuj przy nazwie użytkownika.
  2. Zmień ustawienia użytkownika i Zapisz zmiany.
  3. Jeśli chcesz trwale skasować użytkownika wystarczy kliknąć Usuń użytkownika.


Powrót