Użytkownicy
Utworzono:
2020-01-29
Ostatnia aktualizacja: 2020-03-18
Ostatnia aktualizacja: 2020-03-18
Liczba odwiedzin posta: 240
Dodawanie Użytkowników
Edytuj lub usuń użytkownika
- Otwórz Ustawienia konta, które znajdują się na czarnym pasku po prawej na liście rozwijanej.
- Otwórz Użytkownicy, na liście podręcznej po lewej.
- Kliknij Dodaj użytkownika.
- Wypełnij pola nazwa użytkownika, email, hasło. Nowy użytkownik będzie mógł zmienić swoje hasło. Hasło musi zawierać co najmniej 10 różnych znaków.
- Zaznacz uprawnienia Administrator konta - pełne uprawnienia jeśli użytkownik powinien dodawać, edytować, usuwać dane z konta. Będzie również mógł skasować konto.
- Koniecznie Aktywuj użytkownika. W przyszłości będziesz mógł czasowo wyłączyć dostęp do konta użytkownikowi.
Edytuj lub usuń użytkownika
- W widoku Użytkownicy kliknij edytuj przy nazwie użytkownika.
- Zmień ustawienia użytkownika i Zapisz zmiany.
- Jeśli chcesz trwale skasować użytkownika wystarczy kliknąć Usuń użytkownika.
Powrót
Dodaj komentarz